Mam do wymiany parę drobnych i większych części ale nie jestem w stanie zidentyfikować jak się nazywają. Może Wy wiecie?
Pierwsza część to taki drobny plastik maskujący otwór na rygiel od strony kierowcy, z otworkiem na diodę wskazującą zaryglowanie zamka.
Druga część to ta gumowa listwa/uszczelka, która koroduje od spodu i brzydko wybrzusza gumę. Mam nadzieję że wymiana tego nie jest jakoś specjalnie skomplikowana.
Podłącz się pod post kolegi, jak wymienić część 2. Ona jest jakoś nabijana czy klejona ?? Czy istnieje możliwość zdemontowania tej uszczelki, a potem założenia jej ponownie ??
To pierwsze to tulejka prowadząca kołka dla pojazdów z centralnym zamkiem.
1U0 868 391 A(392 A)
Druga część to uszczelka zgarniająca szyby:1U4 837 477 A - lewa strona,
1U4 837 478 A-prawa strona.
Trzeba opuścic szybę i po prostu wyjąć uszczelkę do góry.
EDIT: A wiec uszczelka rozebrana, co się okazało blacha pod uszczelką jest zdrowa. Zero sladow korozji. Uszczelka ma w sobie aluminiowy profil, który jest oblany jakims klejem. Od słońca klej wybuliło. Próbowałem to naprostować opalarką ale bez efektu. Chyba pozostaje wymiana na nową uszczelkę.
Mazie1 gdybys sie dowiedział ile kosztuje ta uszczelka to daj znac.
Temat trochę ma lat, ale żeby nie zaśmiecać forum to zapytam tutaj.
1U4837477A - Czyli uszczelka zgarniająca (podobno wymiana jest prosta jak piszą koledzy, bo polega na opuszczeniu szyby i wyciągnięciu uszczelki).
Ja jednak mam dodatkowe pytanie - czy tylko uszczelka zewnętrzna zgarniająca jest odpowiedzialna za zbieranie wody z szyby przy opuszczaniu, czy również prowadnice ew. uszczelka wewnętrzna.
Chciałbym po prostu aby mi wodę z szyby w miarę zgarniało a poza tym moje uszczelki zgarniające mają jakieś bąble pod spodem i nieładnie to wygląda.
Komentarz